Każdy klient ma prawo zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny do 14 dni kalendarzowych od momentu dokonania zakupu.

W przypadku zwrotu produktu bez podania przyczyny, lub gdy przyczyna nie dotyczy wady produktu bądź niezgodności towaru z opisem Klient pokrywa koszty dostawy (koszt dostarczenia i zwrotu produktu/produktów). Towar podlegający zwrotowi nie może nosić śladów użytkowania ( nie może być prany, wieszany, produkt powinien być oryginalnie zapakowany).

W przypadku próby otrzymania zwrotu pieniędzy za produkt który był używany, Klient nie otrzyma zwrotu gotówki, a zwrot towaru zostanie zrealizowany po uiszczeniu opłaty ponownej wysyłki paczki.

Aby dokonać zwrotu zakupionych produktów należy wcześniej poinformować o tym sprzedawcę pod numerem telefonu: 512 172 272 bądź drogą mailową: sklep@tekstylia-slask.pl. Należy podać swoje dane, na które został dokonany zakup, podać nazwę produktu który ma podlegać zwrotowi, oraz (w przypadku kiedy zwrot dotyczy reklamacji) powód zwrotu produktu.

W przypadku wad produktu możemy odmówić zwrotu gotówki ze względu na dostępność produktu i uznać reklamację na rzecz wymiany na nowy egzemplarz. W tym przypadku pokrywamy koszty przesyłek.